Filtra per genere

השבוע: פודקאסט על סטארטאפים

השבוע: פודקאסט על סטארטאפים

דוד כץ ואיתן לויט

פודקאסט שבועי על סטרטאפים, מאת איתן לויט ודוד כץ

85 - Growth (גדילה)
0:00 / 0:00
1x
  • 85 - Growth (גדילה)

    אהלן חברים, התגעגענו!

    מתחילים עונה חדשה של הפודקאסט, עונה 5. בעונה הזאת נדבר על המון דברים חדשים שלמדנו בשנה האחרונה מלעשות את הסטארטאפ שלנו Mixtiles. הפרק של היום הוא על growth (גדילה).

    סטארטאפ היא חברה שמנסה להשתלט על שוק ענק, או ליצור שוק ענק יחסית מהר. כדי לעשות את זה, החברה צריכה לגדול מהר, לגדול בכמות הלקוחות, לגדול בהכנסות, לגדול בכמות העובדים. בפרק נספר לכם בצורה שקופה על הגדילה שחווינו עם Mixtiles בשנה האחרונה, על מה למדנו ממנה ועל איך הגדילה משמשת כמצפן שעוזר לנו לנווט את האסטרטגיה והטקטיקה של החברה.

    אנחנו קצת חלודים, והדברים עליהם אנחנו יושבים יחסית מעט זמן בראש שלנו, אז, מצטערים מראש.

    אגב, אם בא לכם לעזור לנו לגדול, אנחנו מגייסים עובדים ונשמח שתספרו לחברים מוכשרים שלכם עלינו. www.mixtiles.com/jobs.

    ❤️

    Tue, 14 Feb 2017 - 29min
  • 84 - פרויקטים קהילתיים עם אדן שוחט מקרן אלף

    פרויקט קהילתי הוא מוצר שמטרתו לייצר ערך לקהילת היזמים ולעזור להם להצליח. פרויקט קהילתי אמור להחזיק את עצמו עם מעורבות נמוכה של היוצר ובנוסף לייצר ערך גם ליוזם. נפגשנו עם אדן שוחט מקרן אלף והעלנו הצעות לפרויקטים שכאלה.

    לינקים:

    קרן Aleph

    Wed, 17 Aug 2016 - 36min
  • 83 - Bootstrapping עם נדב סופרמן מ- Cloudinary

    הרעיון של Bootstrap הוא לבנות סטארטאפ בלי לגייס כסף. טעות לחשוב כי הקמת סטארטאפ חייבת לכלול גיוס. Cloudinary היא חברה הנותנת פיתרון לניהול תמונות בענן ופונה למפתחי ווב ומובייל שהוקמה ללא גיוס כספים. נפגשנו עם נדב סופרמן, ממייסדי החברה כדי לדבר על יתרונות וחסרונות של Bootstrapping.

    משרות פתוחות ב- Cloudinary

    Mon, 20 Jun 2016 - 36min
  • 82 - חיתוך מצב עם יואל ספולסקי מ- Stack Overflow

    אפשר להגיד שאין מתכנת שלא מכיר את Stack Overflow, פלטפורמת המידע שבה נשאלות ונענות שאלות תיכנות שצצות מידי יום ברחבי העולם. לדעתנו אפשר לחלק את עולם הפיתוח ללפני ואחרי Stack Overflow. נפגשנו עם יואל ספולסקי, היזם והמנכ״ל לדון במצב החברה היום ומה היעדים לעתיד.

    Mon, 06 Jun 2016 - 40min
  • 81 - חיתוך מצב עם רון רייטר מ- Crosswise

    Crosswise היא חברת המספקת שירותי Data עבור לקוחות הרוצים לנטר גולשים בין פלטפורמות- דסקטופ ומובייל. כשבועיים לאחר הקלטת הפרק החברה נרכשה ע״י חברת Oracle, מה שהפך את שיחת החתך למעניינת מאוד לטעמנו שכן השאלות שנשאלו בשיחה הן ללא ספק שאלות שגם משקיע פוטנציאלי ירצה לשאול.

    Mon, 30 May 2016 - 38min
Mostra altri episodi