Podcasts by Category

SBS Persian - اس بی اس فارسی

SBS Persian - اس بی اس فارسی

SBS

Independent news and stories from SBS Audio, connecting you to life in Australia and Persian-speaking Australians. - ارائه مستقل اخبار و گزارش های گوناگون که شما را با زندگی در استرالیا و جامعه فارسی زبان استرالیا پیوند می دهد.

6624 - Australian Easter: Exploring social and cultural traditions beyond religion - عید پاک استرالیایی؛ کاوش سنت‌های اجتماعی و فرهنگی فراتر از دین
0:00 / 0:00
1x
  • 6624 - Australian Easter: Exploring social and cultural traditions beyond religion - عید پاک استرالیایی؛ کاوش سنت‌های اجتماعی و فرهنگی فراتر از دین

    Easter holds great significance for Christians. Yet, for those of different faiths or non-religious backgrounds, it presents a chance to relish a four-day weekend, partake in family and social gatherings, engage in outdoor activities, and attend events where children take centre stage. Here's your essential guide to celebrating Easter in Australia. - عید پاک (easter) برای مسیحیان اهمیت زیادی دارد. با این حال، برای کسانی که دارای مذاهب مختلف یا پیشینه‌های غیر مذهبی هستند، این فرصتی برای لذت بردن از یک آخر هفته چهار روزه، شرکت در جمع‌های خانوادگی و اجتماعی، شرکت در فعالیت‌های خارج از منزل و در رویدادهایی است که کودکان را در کانون توجه قرار می‌دهد. این گزارش یک راهنمای ضروری برای جشن عید پاک در استرالیا است.

    Thu, 28 Mar 2024 - 09min
  • 6623 - وسترن استرالیا به آخرین ایالت در استرالیا تبدیل شد که سقط جنین در آن جرم زدایی شد

    قوانین جدید سقط جنین در این حوزه قضایی به اجرا درآمده و دسترسی بهتری به خدمات بهداشتی بهبود یافته برای زنان ایجاد کرده است.

    Thu, 28 Mar 2024 - 03min
  • 6622 - ۲ هفته منع رفت‌وآمد در بخشی از قلمرو شمالی به هدف کاهش جرم‌ و جنایت

    در این پادکست خبری مهمترین اخبار استرالیا و جهان در روز پنجشنبه ۲۸ مارچ ۲۰۲۴ ارائه شده است.

    Thu, 28 Mar 2024 - 03min
  • 6621 - اسرار دولت تا چه اندازه باید محرمانه باشد؟

    جدی ترین جرایم محرمانه استرالیا در دست بررسی است. یک سازمان ناظر قانون امنیت ملی در کشور در حال بررسی این موضوع است که آیا قوانین فعلی تأثیر وحشتناکی بر افشاگران و روزنامه نگاران دارد یا خیر.

    Thu, 28 Mar 2024 - 09min
  • 6620 - ترس و نگرانی بین مهاجران ایرانی؛ لایحه جنجالی اصلاح مهاجرتی استرالیا چیست؟

    لایحه اصلاح مهاجرتی جدید دولت استرالیا که هنوز به تصویب نرسیده است، موجی از نگرانی‌ها برای پناهجویان، پناهندگان و مهاجران ایرانی ایجاد کرده است. اما این لایحه چیست؟ چه قوانینی را پیشنهاد می‌کند؟ علت ارائه آن چیست؟ و مخالفان آن چه می‌گویند؟

    Thu, 28 Mar 2024 - 12min
Show More Episodes